26 maj, 2014

Bortglömd.

Då passerade Mors dag igår helt obemärkt förbi o jag blev inte firad.

Ingen blomma.
Ingen kram.
Inga vänliga ord om att det är Mors dag.
Ingen hjälp med varken hemmet eller Lille bus.
Ingen tårta.
Ingen teckning/brev.

Kunde inte annat än släppa några tårar idag o kände mig ensam.

Vi brukar inte fira dessa dagar något nämnvärt då jag ofta jobbar men en tanke till uppskattning/kram/brev/teckning brukar både Jörgen o jag få o så får man bestämma vad som ska ätas till middag.
Det fick jag bestämma då tanken var att gubben egentligen skulle göra sin goda kycklinggryta men kycklingen grillade vi upp kvällen innan så det blev Thai.

Jag hade redan i fredags gjort en cheesecake men klockan gick o det blev för sent för att äta något sött.

Ja ja...Igår var en vanlig dag då jag tvättade 3 maskiner tvätt o städade hela huset.

Igår kände jag mig ensam o bortglömd. Idag är en annan dag men kommer aldrig glömma känslan jag hade igår (o jag vet att min familj älskar mig).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!