05 april, 2014

Helg.

För många är helgen helig. Ett par dagar till vila o andra olika roliga aktiviteter.

För mig innebär det många gånger jobb.
Min jobbhelg började igår fredag o slutar inte förrän tisdag kväll.
5 dagar på jobbet har påbörjats.
Det goa i kråksången är ändå lördagsfrukost med nästan hela familjen (dottern är inte hemma) o de stunderna är mysiga men inte idag.

Oscar har blivit förkyld. Inte lite heller. Han hostar så han kräks o näsan rinner hela tiden.
Detta innebär att mina 5 dagar i rad blev helt plötsligt 3. På måndag blir det VAB men bara 1 dag för på tisdag har vi obligatorisk repetition i HLR.
Detta har vi 2 ggr om året.

Nu håller vi tummarna för att inte gubben o jag ska bli sjuka för nästa helg väntar storstaden.

Snart är det dax för ännu en kväll på jobbet men först lite vila med min lille sjukling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!