07 april, 2014

Lata måndag.

Vilken natt.
Oscar väckte oss vid 12 tiden på natten o la sig i vår säng. Jag låg o lyssnade på både gubben o Lille bus när de låg o snarkade, efter nästan 2 timmar gav jag upp.
Gick ner o kikade på tv i 2 timmar innan jag gick till sängs igen. Vet inte hur många timmars sömn jag fått i natt men inte är det mycket.

Ingen kraft till att göra något idag o jag är överlycklig över det blöta gråa vädret.
Underlättar att vara inne när solen lyser med sin frånvaro.

Borde ta tag i växterna i fönstret som attackerat gardinerna. Någon form av spaljé eller annat måste jag ordna för snart ska vi tapetsera i rummet o samtidigt byta gardiner.

Idag har det annars blivit lite tv tittande o en kik på nätet. Sugen på lite nytt igen o om inte annat så har Oscar helt plötsligt växt ur alla kläder. Hur kunde det hända?
Någon som kan tipsa om en bra sida med barnkläder som är prisvärda?

1 kommentar:

  1. Vilka jättesnygga gardiner du hängt upp. Riktigt läckra. Önskar er en fin helg i Stockholm när ni åker dit. Kram svärmor

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!