10 april, 2014

Kaffe.

Är ingen större kaffe-älskare som kan dricka flera koppar om dagen men jag KRÄVER 2 koppar om dagen.

Varför?

Skulle jag missa kaffet på em så får jag en djävulsk huvudvärk under natten.
Då hjälper inga tabletter utan en stor kopp kaffe får råda bot på värken.

I många år har vi haft en kaffemaskin. 
Tror vi köpte den när vi renoverade köket där vi bodde innan. Det var för 3 år sen.
Men efter flytt har vår Tassimo stått i skåpet. Gubben fick idén att damma av den o igår köpte vi nya kapslar.

Sörplar i mig en kopp nu innan kvällsjobb.
Smaken blev Gevalia Caramel Macchiato.
Smakar kaffe med kola. Så där i smaken men kaffe smakar ALLTID bättre utomhus.
ALLTID!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!