18 juli, 2014

Ett glas vitt.

Ett glas vitt för att fira.
Fira att gubben idag börjar sin 3 v långa semester.

Jag får fira på söndag.
Jobbar lör kväll o sön dag men sen stämplar jag ut för ca 6 v semester.

Många tycker att jag har varit ledig mycket under sommaren o det har jag.
Nu får jag sammanhängande ledighet o slipper ändå planera för jobb eller ställa klockan på 4.55 på ett bra tag.
Plus att jag är ledig med min man o mina barn.
Min familj.

Redan på måndag åker vi iväg på en tripp.
Bokat hotell 3 nätter o lämnar stora tjejen hemma så hon får lite egentid.

1 kommentar:

  1. Önskar dig o familjen några sköna semesterdagar i Skåne det är ni värda. Härligt att det soliga och fina vädret ser ut att hålla i sig även nästa vecka så ni kanske tar ett dopp i havet också när ni är i Skåne. Ett populärt badställe är ju det anrika Mölle som ligger i Skälderviken vid Ängelholm.

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!