09 juli, 2014

Phu!!

Vilken värme...
Visst är det skönt men inte när det är så här varmt.
Svettas av att bara lyfta armen.

Tur att jag är ledig i några dagar (igen).
Skönt att bara jobba 75 %.

Tanken var att jag skulle städa på morgonen men allt jag orkade göra var att tvätta. Har bla tvättat upp nya handdukar som fick följa med hem från Ikea.
Gick ut på fm men Oscar kan inte sitta still o ta det lugnt i 5 min när han leker med kompisarna på gatan så efter en stund fick vi gå in igen för annars skulle han överhettas. Han är ett varmt barn o har varit det sen han var bebis.

Em spenderades ute o efter lite vattenkrig hällde jag upp lite vatten i en stor plastkorg. Där satt han alldeles utmärkt för jag orkade inte göra iordning hans pool.

Nu i skrivandets stund sitter jag ute på baksidan efter en kall dusch. Nattat Oscar o fick äntligen tummen ur o städade medans gubben var iväg o handla med Becka. Ännu en maskin tvättas o har totalt tvättat 4 maskiner.

Snart landar jag framför tv för att sen sova gott med golvfläkten på max.
Bästa investeringen någonsin!

Ta hand om dig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!