16 juli, 2014

Närmar sig.

Ännu en ledig dag o det är ju så underbart att bara strunta i att ställa klockan.

Haft en skön hemmadag med lite tvätt (förbereder inför vår tripp på måndag) städ o Lille bus o jag sov middag i över 2 timmar. Skönt.

Em har spenderats ute med lite trädgårdsarbete.
Fick även spontanhjälp av grannen som drog upp massa maskrosor från gräsmattan o det var inte dumt alls.

På kortet ser ni Oscar som leker med sin nya traktor. Den är nästan lika stor som bordet o den köpte vi igår i Ullared.
Han älskar sin nya leksak.
Blev mer eller mindre en spontanresa då vi skulle ha lite saker inför semestern.
Passade på att köpa en vinteroverall till Oscar o för 279 kr så är det nästan gratis. Finns mycket prisvärda kläder i Ullared. Eftersom han växer som ogräs så vägrar jag köpa dyra kläder o absolut inga märken.

1 kommentar:

  1. Hoppas ni får en trevlig semester. Å vad jag längtar till Ullared nu, ska dit om en månad. Har också spanat i de där stora leksaksbilarna. Vinterkläder kommer jag att köpa mer av också inför starten av förskolan, fast jag är mest ute efter mössor och vantar, hoppas att det har kommit in då. Kram

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!