12 augusti, 2014

Bus.

Idag har det regnat eller öst som bara den till o från.

Inget väder som lockar ut mig.
Jag har istället pysslat (mer om det senare). Påbörjat lite små projekt.
Tog fram Oscars ritblock o kritor o han satt mitt emot o medans jag sen fixade kaffe gjorde han bus.

Det roliga va att jag inte märkte något förrän jag satt o drack mitt kaffe.

"Tujja mamma" (fluga mamma) ropade han glatt när jag upptäckte hans bus.
Jag kunde inte annat än att skratta lite o som tur var så försvann det med suddigum.

Ikväll har jag även fått tummen ur o frostat ur kyl o frys samt frysboxen.
ÄNTLIGEN.
Nu är boxen redo för höstens alla matlådor som ska göras.
Längtar.
Bakning oxå. Självklart. Mycket bakning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!