16 augusti, 2014

Glass.

Igår kom gubben hem med en apparat vi funderat länge på att köpa.

En glassmaskin.

Har alltid tyckt att det varit överpris på denna lite onödiga pryl o aldrig köpt någon.
Därför rynkade jag lite på näsan för kände att efter semester behöver vi kanske inte lägga pengar på en glassmaskin.

Blev dock väldit förvånad när jag fick reda på priset.

Den kostar 595 kr på Coop.
Gubben fick den för 178.50 kr.
Sparade 416.50 kr.

Just nu är det 70% rabatt på Coop.
Passa på att köpa en du med.

Premiär idag för egengjord vaniljglass o fasen va gott. Ikväll ska jag testa Frozen  yoghurt.

Är kanske inte så onödig ändå.

1 kommentar:

  1. Vi har en med och den godaste glassen är just den man gör själv. Yoghurt kanske man ska testa i den, Det har jag aldrig testat.

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!