22 augusti, 2014

Stopp.

Från att vara en nagelbitare i hela mitt liv så är det otroligt att jag lyckats få lite längd på mina naglar.

Förstår inte varför man blir nagelbitare o minns att min mamma jämt hade så fina röda naglar. Jag kunde aldrig måla mina.
Men nu kan jag.

Slutade bita även förra sommaren men det gick käpprätt åt ......!

Nu är det STOPP!!

Imon ska vi på kalas o slängde på lite färg. Har inga roliga färger så nästa tripp till Ullared får det inhandlas lite nytt.

Tyvärr får man inte ha långa naglar inom vården o inte målade heller så de får kortas ner om 1 v då det är dax för jobb igen efter 6 veckors semester.

2 kommentarer:

  1. Apropå Ullared, såg på deras blogg att de hade ljusslingor med bollar nu.

    Fina naglar, Själv är jag fortfarande en nagelbitare

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas mitt nagelbiteri är över.. men man ska aldrig säga aldrig.

      Har bollar fr Ullared i storarummet, tänkte köpa fr Rusta nästa gång då de har fina o till bra pris.

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!