06 oktober, 2014

Som ett brev...

...på posten kom denna värk i halsen eller inte?

Lille bus har varit förkyld med rinnande näsa o hosta i snart 2 v o igår började min hals krångla.

Typiskt nu när jag är ledig men tur i oturen så arbetar jag bara 2 dagar denna veckan (sem en dag då dagis är stängt )så vila ska jag se till att göra.

Jag beställde en lugn helg i fredags på jobbet o det har det varit. Har fått skratta mycket med kollegor, hunnit sitta extra länge hos patienter o även äta i lugn o ro. Helgen var kanon o det var roligt att jobba.

Ljusen är tända o jag har placerat mig vid tv. Imon har jag ännu en ledig dag o inga planer. Skönt.
Sägs att det ska regna hela dagen så kanske blir det lite pyssel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!