24 mars, 2015

Ledig dag!

Att lediga dagar kan va så sköna.
Hade en inre önskan om att det skulle regna hela dagen så jag bara kunde vara men icke.

På em efter vilan gick vi ut o va ute i alla fall 2 timmar. Balanscykeln är en stor favorit nu o fort går det. Väldigt fort.

Idag tog jag även emot hemleverans av mat från Maxi. Så det går att storhandla även utan körkort.

Imon väntas jobb tidigt igen så denna lediga dag gick fort. Väldigt fort men snart är det helg o då har vi planerat in en tripp till Ullared. Längtar.
Oscar har vuxit ur hela hans garderob mer eller mindre. Dax att börja med strl 110 o i skor är det 27 som gäller.

Lite vårnytt är alltid kul o Ullared är ALLTID kul!

1 kommentar:

  1. Åker också till Ullared, på fredag. Ska bli skoj. Hoppas jag hittar en massa. Själv är jag ute efter en vår jacka till mig.
    De där balanscyklarna har blivit populära. Får nog bli en sådan till nästa vår. Eller till hösten möjligtvis om det blir bra väder.
    Kram

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!