29 mars, 2015

Mmmm... Mmmm...

Dagen/helgen l i deg nu mot sitt Slut o jag har varit ledig. Har ju annars jobbat 5 helger i rad.. phu.

Idag vaknade vi tidigt. Redan efter 6 på morgonen o det betyder att vi fått mycket gjort.
Vi har städat, tvättat, veckohandlat, gjort biffar för i veckan, förberett morgondagens middag, vilat mm mm.

Nu ikväll gjorde jag mig en maffig räkmacka.  Fick mersmak från igår då jag åt en i Ullared. Blev mätt som en plätt men räkor är ju så gott!

Har tidigare skrivit att jag är en stor favorit ägg.
Ägg i de flesta former är gott men favoriten är kokt.

Kunde därför inte motstå det söta äggfatet jag hitta på Maxi idag.

Perfekt för frukostdukning som passar både till vardag o helg.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!