01 mars, 2015

Lite nytt.

I fredags sa gubben att han skulle ta en sväng om Knalleland under helgen (shoppingställe med många butiker) för att köpa byxor till Oscar.

Jag vill ju givetvis med o eftersom jag jobbade igår fick det bli en tur idag.

Vi hittade 3 par byxor i form av 1 par jeans o 2 mjukisar. Det ena paret ser ut som jeans men är mjuka som mjukisbyxor (de i mitten).

Passade även på att köpa lite tröjor då det på både Lindex o KappAhl hade 3 för 2.

3 långärmade o 1 kortärmad.
Den med Minionen kallar Oscar för
Ba-ba-ba o den gick Oscar fram till med en gång.

Bara ÄLSKAR Bamsetröjan o dess färger.
Nu under em ville Oscar ha på sig den o eftersom vi skulle fika lite så sa han själv att han skulle ha haklapp. Annars har vi slutat med detta.

Lite nytt är kul men dyrt med barnkläder. Nu behöver vi även köpa tennisskor men får bli i veckan o då på Skopunkten.

3 kommentarer:

  1. Fina kläder. I vilken butik köpte du mjukis jeansen. De skulle jag villa köpa till Anton.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mjukisjeansen köpte vi på KappAhl.. jättemjuka o det finns även till vuxna läste jag någonstans.
      Kram

      Radera
    2. Å, då får jag åka dit på fredag o köpa dessa. Lindes har till vuxna, tyckte jag såg det idag när jag var på damavdelningen och plocka orrar till butikerna. Har dock inte kollat hur de ser ut. De ligger i en plastpåse när vi plockar dom. Kram

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!