21 september, 2014

Äntligen.

Förlåt för dålig uppdatering men detta med intresse för inlägg kommer o går o förstår om du tröttnar men för er som fortfarande kikar in är jag glad för.
Funderar på att göra en stor förändring i min blogg men det en annan dag.

Äntligen lite sämre väder.
September är en höstmånad o jag vill använda varma goa koftor o halsdukar istället för tunna tröjor till jobbet.

Är trött på det varma vädret nu.
Visst är det mysigt med sol men jag vill att höstkänslan ska infinna sig.
Kunna vara inne o bara vara en ledig dag utan att få dåligt samvete för att jag inte gått ut med Lille bus.

Denna helgen har varit en slöhelg.
Underbart.
Idag vaknade jag med huvudvärk o det släppte först ikväll vilket gjort att jag inte fått något gjort men imon väntar ännu en ledig dag o ska ta tag i hemmet.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!