07 september, 2014

Ja du..

Denna veckan blev ju långt ifrån vad jag tänkt mig.

Oscar blev dålig efter bara några timmar på dagis förra fredagen vilket även drabbade mig så jag fick gå hem tidigare fr jobbet i söndags.

Delad VAB under veckan o jag blev sämre i slutet av veckan.
Skulle jobbat helgen men fick fint sjukanmäla mig. Mot min vilja.
Hade sett fram emot att jobba men inte när jag inte mår 100.

I fredags åkte vi ändå ut en sväng till min pappa. Han fyllde 70 år i veckan så jag bakade en Budapest stubbe som fick hallon/blåbär istället för mandarin o tårtan uppskattades. Supergod.

Idag ville jag ut.
Gubben passade på att plocka ihop utemöblerna, grillen o parasollen.
Dottern klippte 2 häckar o buskar under köksfönstret. Jag orkade klippa gräset på framsidan o tvätta upp Oscars sandleksaker.
Sandlådan ska nämligen bort. Han utnyttjar inte den särskilt mycket så den försvinner.

Skönt att få lite luft o det var ju kalasväder.
Imon är vi lediga Lille bus o jag o vi ska vila o ta det lugnt för nu vill jag bli frisk.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!