22 september, 2014

Lite nytt.

Köpte nya gardiner till övervåningens hall förra helgen vid besöket till Ge-kås i brunaktig ton o vill givetvis ha en ny matt. Mattan vi har nu är inte jag nöjd med, lila, vill slänga den o har länge letat efter ny tills igår.

100 kr rabatt på Jotex resulterade i att jag klickade hem en matta samt hissgardiner till storarummet.

Så för 550 kr fick jag matta o 4 hissgardiner, inte illa med rabatter.

(Bilder lånade via Jotex)

ROOM ryamatta 67x200 cmBLADSKUGGA roll up-gardin

4 kommentarer:

  1. Snyggt Hanna och bra pris också. Det blir säkert kanonfint. Önskar er också en härlig helg i Sthlm, Kram

    SvaraRadera
  2. Kul med nytt. Jag är jättedålig på att byta ut gardiner.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker det är jättekul med att byta ut olika textilier för det kan förnya o liva upp ett rum totalt.. Jotex är så pass billigt också att det inte svider så mycket :) Kram

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!