28 februari, 2015

X-tra.

Mmm..go frukost startade dagen men egenpressad apelsinjuice o äggmackor med räksallad. Ibland får man njuta.

Ikväll ska det tjänas pengar.
Många sjuka på jobbet i influensa o annat så nu ska jag få in lite som vi förlorade när vi var sjuka.

Kan behövas.
När vi hoppar in så här så får vi vår vanliga helgersättning plus 240% i timman. Inte illa alls.

Sen föredrar jag ledighet med familjen men detta gynnar oss alla plus att jag ändå är ledig söndag o måndag så hinner vila upp mig.

2 kommentarer:

  1. Bra att ni har så bra ersättning! Det är viktigt när man jobbar med människor så som ni gör <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ersättningen som motiverar när man jobbar en ledig dag :)
      Annars hade de nog inte fått in folk på x-tra pass. Kvällen ger mig ca 2500 kr efter skatt, inte illa :)

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!