02 april, 2015

Skärtorsdag!

Ja... nu är Påsken påbörjad.
Igår överraskade mannen min mig med ett litet påskägg med lite godis. När jag öppnade det så var det inget märkvärdigt godis men tanken slog mig om att jag inte fått påskägg sen jag var barn.
Blev rörd o några tårar kom medan jag vevade i kastrullera inför middagen.
Min fina gubbe.

Brukar du fira påsk?

Det vi gör är att äta lite buffemat med småplock men familjen.
Men de flesta åren har jag jobbat denna helgen o gör så i år oxå.
Jag går på fredag kväll 13.45 o går av söndag kväll 21.30.

På måndag har jag tagit en semesterdag o funderar på om vi skulle ta en sväng till Djurparken.
Har ju förmånen att bo i en stad med en fin Djurpark.

Borås Djurpark!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!