01 oktober, 2015

1a oktober.

Tänk att det redan är 1a oktober.

Jag är ledig idag o var så även igår. Har jobbat fredag till tisdag så 2 dagars ledighet är behövligt.

Vi har bara tagit det lugnt Lille bus o jag.

Vilat ikapp förlorad tid o det blir vila även idag.

Vi har redan hunnit vara ute i över 1 timma o bla kikat på våra jättefina solrosor. De är över 3 m o det är svårt att få till en bra bild på blomman. Men vackra är de.
Hortensian är fortfarande väldigt fin. Kul.
Har även slängt ihop en cheesecake som står i frysen o väntar tills imorgon.

Imorgon är det fredag o jag vill ha något gott framför tv istället för en massa chips o annat tjafs. En kollega bjöd på så god cheesecake förra helgen på jobbet o ville gärna testa själv. Hoppas den smakar.

1 arbetsdag kvar sen är det helg.
Vi ska bla hälsa på min lillasyster som köpt hus i Trollhättan. Har inte hunnit besöka henne med sin Jonas än o ser fram emot detta som tusan.

Sen får vi se vad som händer mer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!