08 oktober, 2015

Kärlek som är oändlig.

Idag har jag haft äran (som många andra dagar) att umgås med min lille kille.

Vi har varit ledig i dagarna 3 o hunnit mysa som bara den.
Läst böcker.
Kollat Bolibompa länge på morgonen.
Vilat middag.
Busat.
Gosat.
Varit ute.

Lekt på lekplatsen.


Mm mm.

Denna lilla kille kan reta gallfeber på mig o ibland undrar jag hur mycket jag ska orka med. Men den kärlek o glädje han ger mig o andra i familjen är otrolig.

Vid många tillfällen under dagen får jag höra:
"Mamma, jag älskar dig"
"Mamma, du är min vän"

Hjärtat smälter o alla spontana pussar o kramar är bäst o så mysigt.

Varje kväll innan pappa läser go natt saga så säger vi "Älskar dig till månen o tillbaka o jorden runt, flera varv"

När sagan är slut ropar han
"flera varv mamma" !!

Min lille bus som jag älskar av hela mitt hjärta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!