24 oktober, 2015

Jobbfrukost hemifrån.

Tanken var att frukosten skulle ätits på jobbet idag lördag men det blev helt omvänt. Nu sitter jag i köket med ett tänt ljus o ute är kolsvart. Oscar gör mig sällskap men tv lockar lite mer.

Igår fick jag feber på kvällspasset på jobbet vilket gjorde att jag både gick hem tidigare o blir hemma resten av helgen.

Tänkte absolut inte bli sjuk nu o imorse kändes det bättre men ingen idé att chansa att jobba då det är såpass stressigt. Hemma kan jag vila o ta det lugnt, på jobbet hade svetten runnit som igår.

Kanske egentligen inte så konstigt att febern flög på mig då gubben min o Lille bus är sjuka.
Jörgen gick hem i onsdags o är fortfarande dålig. Oscar snorar o hostar som bara den emellanåt.

Helgen blev inte som planerat men va gör det? Synd bara på pengarna jag förlorar.

2 kommentarer:

  1. Känns som om feber går överallt nu. Jag åkte hem innan frukost på måndagen och var hemma tre dagar. Krya på dig, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var falskt alarm.. febern slog aldrig ut så på söndagen o måndagen jobbade jag igen. Känns som om jag varit halvdålig i 2 v men inte riktigt sjuk.. nu har halsen börjat krångla :(

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!