14 oktober, 2015

Höstdag.

Ännu en ledig dag som inneburit en massa mys med Lille bus.

I em var vi ute i över 2 timmar o måste säga att det är kallt ute nu. Om man inte rör sig så blir det lätt kallt.
Oscar börjar bli förkyld o får hoppas att det inte blir värre.
Fick i alla fall ner lite lökar i jorden o klippte bort den vissna Humlen.
Luktärten blommar vidare o fler knoppar blir det.
Synd bara att det är löss på annars hade de fått följa med in. De doftar ju så ljuvligt.
Solrosen o Hortensian blommar också vidare o det är egentligen helt otroligt då det är mitten av oktober.

Imorgon väntas kvällsjobb igen o vi får se hur det går?
Jag har så väldigt ont i min höger tumme vilket försvårar i jobbet då det är mycket lyft. Här hemma går jag med lindad hand o smetar på Voltarensalva men det hjälper inte riktigt.
Om det inte blir bättre över helgen så måste jag kontakta Vårdcentralen nästa vecka. Hoppas bara det inte är allvarligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!