01 december, 2014

1 december.

Helgen har passerat o vi har tänt 1a ljuset i staken. Gjort iordning paketkalender till barnen o tagit det lugnt då min förkylning blivit värre. Har fått en jobbig hosta o blir nog hemma någon dag eller 2 från jobbet.

Idag började gubben jobba igen efter 4 veckors pappaledighet.
Jag hade kunnat fortsätta ha honom hemma o bli serverad. Skämt o sido.
Har varit mysigt att ha honom hemma. Men nu är det december o vardag igen.

1a december har för mig alltid varit speciellt.
Då börjar julkalendern på tv.
Jag får öppna adventskalenderns 1a lucka, har en egen chokladkalender.
Det är julmånaden med allt mys framför sig o det är dagen före min födelsedag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!