11 december, 2014

Klumpigt.

Ja, visst är det mysigt med snö. Om den får ligga kvar.

Igår snöade det som bara den på fm som sakta övergick till något regn under em.

På vägen till jobbet gjorde jag världens praktvurpa i en slänt. Tur att det var tidigt o framförallt mörkt.
Innan jag ramla tänkte jag att jag säkert kommer ramla...o voila!

Under dagen fick jag ont i svanskotan o på kvällen nackvärk.
Det sitter i även nu på morgonen o tur i oturen så jobbar jag ikväll men sen väntas 4 lediga dagar.

Appropå något annat. Har ni tänkt på hur fort det går till jul? Snart är det julafton o jag längtar som aldrig förr.
Räknade även ut att jag bara har 10 arbetspass kvar på detta året.
Å detta året kommer avslutas med en hotellövernattning i Göteborg.
Mys!

2 kommentarer:

  1. Aj då, hoppas det onda går över. gör så ont och trilla på det sättet. Jag såg på lite bilder att ni fått snö i Borås. Här kommer det bara vatten och jag som verkligen älskar snö vill ha snö nu. Det känns inte juligt annars. Ha de gott, trevlig helg, kram

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!