02 december, 2014

Födelsedag.

Det var inte meningen att jag skulle fira min födelsedag men tårta fick jag av min man o mina barn samt att svärmor var förbi tidigare i helgen o lämnade finaste paketen.

Det ena var en kudde med uggla motiv o det söta lilla paketet innehöll en liten uggla som var som en liten ask/gömma.
Blev verkligen jätteglad.
Tack svärmor Marianne!!

Ja, nu är jag mätt på tårta o slappar framför tv där hostan håller mig sällskap.
Börjar få ont på ryggens sidor av allt hostande så det blir en dag hemma imon oxå o vem vet om jag blir hemma hela veckan. Hoppas inte.

1 kommentar:

  1. Hoppas hostan släpper. Ingen höjdare att vara sjuk på sin födelsedag. Så fint inslagna presenter, önskar att jag hade lite fingrar för det där.

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!