21 december, 2014

Liseberg.

Igår åkte vi (som alla andra) för en kväll på Jul på Liseberg.

Det är så mysigt att gå omkring bland alla ljus som lyser upp hela parken men jösses va folk.

Fanns inte möjlighet att ta sig fram överallt med barnvagn så Tomteland såg jag inget av, tyvärr. De andra såg, jag fick fint vänta på andra sidan vid slänggungorna. Där kunde man stå utan att bli knuffad på iallafall.

Nästa år åker vi i början av december för igår blev man bara irriterad... men lite mys var det ändå o INTE en droppe regn föll från himlen.

1 kommentar:

  1. Kan tänka mig att det var mycket folk i går. Just för det var uppehåll och nära jul. Ska nog ta ledigt någon fredag nästa år för att åka dit. Fick ju inget handlat i år för det blev kast väder när vi var där. Men mysig är det där ändå.

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!