30 juli, 2015

Dega o anmälan till aktivitet.

När vi är lite rastlösa Lille bus o jag brukar vi ta fram Play-doh burkarna o dega lite.

Vi gör sniglar, bollar, ormar o annat smått.
Jag fick för mig att testa o göra ett likadant troll som Oscar köpte med sig från Gränna när vi var där.
69 kr kostade den.
Såg att jag är inte så dum på att göra troll.. min hade även lite roligare hår.

Med rätt material, färg o lite övning så hade jag nog blivit en hejare på att göra troll.

I em har vi även anmält vår lille kille till 2 olika aktiviteter.

Knatteskutt. Där kommer han få prova på lite olika sporter som är anpassade för hans ålder o tror det kommer passa honom jättebra. Han är ett energiknippe o behöver springa av sig lite. Eller så blir det gymnastik på Borås gymnastiksällskap. Får se vart han får plats o vilket som passar 

Har du någon erfarenhet från Knatteskutt eller någon annan barnaktivitet?

4 kommentarer:

  1. Så söta!
    Ja vem 17 är inte trött på detta väder. Handlade lite på Panduro Webben igår då de hade 25% på allt. Hoppas att jag hinner få paketet så man kan pyssla lite med Anton nästa vecka om det blir kasst väder. Jag har bara en vecka kvar så jag hoppas ju att solen vill visa sig lite. Annars blir hösten väldigt lång och deprimerande.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hösten blir lång men den kan även visa sig från sin bästa sida o vara jättefin. Får hålla tummarna för det :)

      Radera
  2. Valter gick på Knatteskutt och han tyckte om det :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh va kul.. hoppas min lille också tycker om set ;)

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!