30 juli, 2015

Nu är jag less...

Less på detta jävla väder...

Ingen lust till att göra något o det sätter sig verkligen på humöret.

Idag var jag så trött efter frukost att jag gick o la mig igen. Sov i 2 timmar till.

Om mitt humör är upp o ner så ska vi inte prata om Lille bus. Han är super rastlös o det gör att ens egna humör blir ännu lägre.

Önskar mig lite bättre väder.
Det behöver inte vara 30 grader men gärna lite sol o kanske 23 grader.

Har ca 3 v kvar på min semester o hoppas få lite sol under den tiden. Kunna nyttja vår fina uteplats o kunna ha duken på bordet istället för på tork som den hänger nu.

I em ska jag dra med familjen ut. Blir en tripp till något ställe för en glass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!