29 juli, 2015

Nu är det färdigt.

Småsten är på plats o det blev i te så dyrt som vi trodde. 120 kr gick det på o då har vi öndå kvar.
Kul att vi även kom iväg till Plantagen under em.
Där fick vi tag på en stor Hortensia för 99 kr, en flerfärgad Krysantemum för 79.90 o på Blomsterlandet hittade jag en lykta på rea för 30 kr.

Krukorna, blomjorden o lecakulorna hade jag sen innan. Det fyrkantiga låga fatet hade jag också sen innan o det blev ett litet fågelbad.

Nu funderar jag på att sätta upp lite aluminiumfolie i hopp om att skrämma bort råddjur o andra gnagare.
Har du kanske något annat tips mot djur?

Nöjd med resultatet o  u är det kul att kunna uppdatera krukorna istället för att ha permanenta växter o hålla på att rensa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!