25 juli, 2015

Hela dagen.

Vaknade 5.30 i morse o njöt av egentid.
Men under den tiden hade jag även ont i huvudet.

Värken sitter i än o jag blir tokig.

Jag tror att det beror på rubbad nattsömn. Vår Lille bus kommer in o sover jämte oss varje natt.
Jag är så TRÖTT på att inte få sova en hel natt.
Visst är det mysigt när han kommer men han drar sig åt mitt håll jämt o ska jag vända mig får jag alltid flytta en arm eller ett ben eller båda så de inte knäcks.

När ska han sova hela nätter?
När ska jag få sova en hel natt?

2 kommentarer:

  1. Det finns en saga, en avslappnande saga som hjälper barn att somna, men hjälper också att barnen får mer ro i sin sömn. Jag brukar använda sagan när jag vet att vi ska iväg dagen efter och barnen har lite svårt att komma till ro, spända inför resan tex. Sagan har fungerat bra till mina barn och de brukar sova gott.

    Jag länkar till den, http://www.adlibris.com/se/bok/kaninen-som-sa-garna-ville-somna-en-annorlunda-godnattsaga-9789186749002

    Han kanske sover gott efter den. Finns som cd och bok.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset :)
      Får nog bli en beställning då han fortsätter att komma trots att vi tagit bort middagsvilan :(

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!