28 juni, 2014

Årets lugnaste dag?

Sista arbetsdagen är gjord för denna veckan. Nu väntar nästan 5 lediga dagar o de kommer spenderas med Lille bus.

Det har nog varit årets lugnaste dag idag på jobbet o vad skönt det var med ett lugnt avbrott då det tidigare varit en tuff o intensiv vecka.

Väl hemma somnade jag i 2 timmar o efter en dusch o kopp kaffe senare var jag pigg igen.

Nu har vi precis ätit min favorit.
Thaimat.
Nu blir det "Orange is The new black" för hela slanten. En serie vi började kika på i veckan på Netflix som snabbt blev en favorit.

2 kommentarer:

  1. Så skönt att det kan vara lugnt på ett sjukhus, det hör väll inte till vanligheterna. Ha en trevlig ledighet, kram Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä...det hör verkligen inte till vanligheterna så det är bara till att njuta ;)

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!