01 juni, 2014

Fullt upp.

Även denna dagen har gått i ilande fart..helgen är snart slut o jag har haft turen att kunna ha 4 hela lediga dagar ihop med min man o familj. Inte ofta det händer i mitt yrke.

Vagnen är nu helt upptvättad o ska slängas in på Blocket o det gör lite ont i hjärtat att sälja vagnen men den är förbrukad för våran del.

Idag fick vi eller rättare sagt gubben tummen ur o bytte madrass o klädsel på kökssoffan. Nu är det bara lite färg som ska kladdas på. Vitt.
Mycket projekt med målning av möbler väntas o det blir väl till semestern.

Imon börjar en ny vecka o jag är ledig i 2 dagar till. Jobbar onsdag o torsdag, sen väntar 2 nätter på hotell.
Längtar redan efter frukosten.
Att bli serverad o slippa diska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!