21 juni, 2014

Lång dag.

Idag vaknade vi utan värk i håret, tror många har haft ont i håret idag men man är ju inte ung längre o dricker inte som förr.

Dagen har varit seg då regnet öste ner under hela förmiddagen.
Passade då på att plocka lite i huset, dammsög. Letar efter stuga att hyra i Skåne på Blocket.
Jörgen stekte hemmagjorda hamburgare som vi tänkte grillat igår egentligen men var för mätta för mat på kvällen.

Eftermiddagen spenderades ute i några timmar. Jag påbörjade ett projekt till storarummet (mer om det när det är färdigt).

Resten av kvällen kommer spenderas framför tv med tända ljus o någon film. Har ingen kraft till annat.

Ha en trevlig kväll!!

PS. På bilden ser du vår goda Pinochiotårta som vi avnjutit i dagarna 2.

2 kommentarer:

  1. Såg smarrig ut. Har varit sämre väder här med idag.
    Du har väll inte missat att sommar med Ernst börjar nästa torsdag. JAg kommer sitta bänkad, karm

    SvaraRadera
    Svar
    1. Missat Ernst??
      Nä du ;)
      Men jag får spela in det då jag jobbar kväll :(

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!