11 maj, 2015

Ännu mer VAB.

Ja.
Idag är det måndag o jag gick upp 4.15 för jobb.
Helt sjukt egentligen med så tidiga morgnar.

Tiden går dock fort på jobbet o jag gick o vilade 1 timma när jag kom hem.

Magsjukan är över för vår lille kille men igår kväll blev han febrig o förkyld.
Han har verkligen otur o eftersom vi har bokat en liten resa på torsdag så blir han hemma de resterande 2 dagarna som återstår.
För mig gäller jobb imon o gubben blir hemma. Vilket betyder att jag slipper tänka på matlagning. Ikväll bjöds det på gubbens smarriga pannkakor.
Jag tar dock över stafettpinnen på onsdag.

Fick inspiration till att börja måla mina bakverk i trolldeg. De är långt ifrån färdiga men börjar ana slutresultatet.
Riktigt kul fast mina färger är 100 år gamla o urusla penslar. Får bli en uppdatering av lite pyssel.
Inte mig emot som iofs har 5 fulla plastlådor.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!