06 maj, 2015

Blä...

Ja, bättre ord finns nog inte när man vaknar alldeles för tidigt på morgonen.

Jobbade kväll igår tisdag o slutar då 21.30 o det är inte lätt att somna direkt då jag kommer hem.
Den omedvetna stressen som infinner sig vid läggdax är jobbig.
Jag vill sova men kan inte.
När jag väl somnat är jag rädd för att försova mig (inte gjort det på över 11 år).
Sover oroligt mellan kväll/dag jobb.

Idag vaknade jag 4.10
Inte ok.

Jobbat på o handlett min student o fortsatte med lite jobb hemma när jag kom hem med att köra 1 maskin tvätt o laga middag.

Nu har jag landat i fåtöljen o kommer inte resa mig mer än för toabesök eller då jag går upp för att sova i renbäddad säng.
Vardagslyx av bästa sorten. 

Bilderna på Oscar är från när jag höll på med tvätten o han passar på att kila ut för att kika efter storasyster i sin pappas tofflor.
Söta lilla knas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!