09 maj, 2015

Vi hann.

Äntligen hann vi klippa o trimma det långa gräset som vuxit som bara den på 1 vecka. Under eftermiddagen tänkte vi ta baksidan men hann inte innan regnet kom.

Har även planterat mina Dahliasticklingar i 3 krukor, Ringblommor som växt till sig inomhus, planterat Oscars fjärilsblomster, Luktärt o Lupin.
Har även förberett min kabeltrumma som ska målas o användas som avlastningsbord på altanen.

Gubben åkte en sväng till tippen o har börjat renovera/måla ett bord vi ska ha på framsidan. Funderar på att slänga på decoupage men inte bestämt mig än.

Tanken var att vi skulle kika på Action run i stan men vågade oss inte iväg då Lille bus varit sjuk.
Vi andra har klarat oss. Än.

Kvällen har börjat o vi har avnjutit godaste Ost-o skinkpajen med god sallad.
Nu blir det tv-mys innan läggdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!