07 maj, 2015

Förbannat!

Jäkla magsjuka som drabbat oss.

Än är det bara Oscar som fått det men räknar väl med att bli drabbad själv.

Vet inte hur många vändor jag gått till toaletten med hinken o har slängt in honom i duschen 2 gånger o Jörgen 1 gång i morse.
4 maskiner tvätt har jag sysslat med o hoppas det är bättre imorgon.

Tösen har garderat sig med handskar/plastpåse o sprit.
Hon är livrädd för att bli smittad.
1000 frågor får jag svara på o det bästa är att bara ta det som det kommer.

Vatten o tvål är att rekommendera men säg det till henne.

2 kommentarer:

  1. Oh fy sjutton för magsjuka! Hoppas att inte du har drabbats nu bara, utan att ni kan ha en skön helg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla!
      Jag o övrig familj har lyckats undkomma denna djävulska sjukdom, tack o lov ;)

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!