29 maj, 2015

Ljuset i tunneln.

Äntligen börjar förkylningen släppa o jag ser fram emot en tripp med min man i em.

Igår ville jag bara ställa in allt men idag känns det bättre.

Har hosta kvar o förkylning men nu är det hanterbart. Igår va huvudet i ständig värk o släppte någon gång under natten.
Kändes som om man hade ett pannband som satt för hårt runt huvudet i inuti som bomull som ville ut.. knasigt.

Nu har jag packat det sista o förberett för farmor så nu är det mys med Lille bus som gäller o "Pelle kanin" är ju bara sååå söt.
Har du sett det någon gång?
Om inte så kika. Finns även på SVT play.

Mörk dag men en mysig helg väntar så jag bryr mig inte om vädret alls!

Trevlig helg o uppdaterar efter helgen o tills dess blir det bilder på Instagram.
hannasj0berg (o:et är siffran noll)
är mitt konto på Instagram om du är sugen på att följa 😃

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!