08 maj, 2015

Fattigman.

Denna dagen har varit en dröm jämfört med igår.

Inga kräkningar men lite blöjbyten istället.
Under dagen har Oscar fått behålla både mat o välling (ja, han dricker välling än).

Kvällen är här o gubben skulle egentligen varit på en trubadurkväll i Göteborg o om han inte skulle dit hade jag gått ut med kollegor.
Istället blir det en kväll hemma.

Har precis ätit varma mackor i ugn.
Jag fick "fattigmanstsllriken".
Min man gillar inte spruckna kanter o det förstår jag. Inte speciellt fint.
Jag tycker repor efter bestick är otroligt fult på tallrikar.

Min man säger att det ser ut som om han/vi inte har råd med nya tallrikar.

Nä, det får bli en uppfräschning bland tallrikarna.
Inte prio 1 men kanske 2?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!