05 september, 2015

Helg...

...ja, nu är det helg igen o ledighet för de flesta!
Själv jobbar jag... igen.

Idag: 14.00 - 21.30
Imorgon: 6.45 - 15.00
Börjar bli redigt trött på helgarbete!

Igår var vi i Knalleland efter att gubben slutat jobbet. 2 par skor till Oscar o 1 par till mig fick följa med hem. Jag har jättesvårt med att hitta skor. Problemfötter. Så varje gång jag hittar något par som passar blir jag själaglad.

Gubben min var sugen på godis (godisråttan i familjen) så han tog en sväng inne på Hemmakväll.
Måste säga att han är urkass på att plocka lösgodis.
Hans favorit är punchpraliner o sega aprikoser o det äter INTE jag.. han försöker plocka något till mig men lyckas sällan.
Men igår... Nötcreme i form av praliner.
Åh shit vad goda. Som tur var köpte han bara 5 st, dom delade vi annars hade det nog sprutat Nötcreme ur öronen på mig.

Har inte ätit godis/choklad på ca 3 v så det blev inte så mycket för min del. På så sätt var det bra att det var min gubbe som köpte godis.

Taco, godis o "Johan Falk" avslutade vår fredag.
Vi plöjer igenom serien från början innan vi kikar på de nya Falk-filmerna. Ser sjukt mycket fram emot de nya..
Måste säga att det är en jäkla bra serie/filmer o att det är mycket ögongodis till mamma gör ju inte saken sämre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!