13 september, 2015

Hua...

Ja.
Söndag nu då.
Började dagen med en dunderfrukost i form av kvarg o blandad müsli som jag slängt ihop själv. Kokosflingor, linfrön, cashewnötter, valnötter mm o ett päron. Gott som tusan.

Tanken var att vi skulle höststäda i trädgården idag men så blev det inte.

Jörgen, min man har inte ens kommit upp ur sängen...än.
Jo, för att besöka toaletten då han antagligen blivit matförgiftad av en hamburgare han åt igår när de kikade på bilar.

Inte ens vatten får han behålla.

Oscar o jag har inte gjort mycket.
Men det är skönt med en slöhelg. Det behövs emellanåt.

Imorgon är det skola igen. Vårdvetenskap står på schemat. Ska bli kul.

Ha en fortsatt go helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!