28 november, 2015

Mysdag står på schemat.

Go morgon vänner!

Nu var det ett tag sen jag skrev här o jag vet faktiskt inte varför? Kan bero på att det varit mycket jobb det sista.

Vaknade tidigt idag. Alldeles för tidigt men vad gör det en ledig dag?
Klockan är nu 4.38 o 1a maskinen är i o 1a kaffet urdrucket.

Nu är snart huset färdigpyntat inför advent o väntan på Tomten.
Vi tar fram ALLA julsaker på en gång. Vill hinna njuta (o tröttna) av allt till max när jag har äran att vara ledig över jul.
5 dagars ledighet väntar o jag får vara med familjen. Lycka!!

Idag väntas roligheter.
Pynta det sista.
Åka iväg för att köpa mer julblommor.
Rulla julens köttbullar.
Tacokväll då även tösens kille är med.
Lördagsmys som innebär middagsvila.

Men först kickar vi igång med en äggfrukost när de övriga vaknat.

Önskar Er alla en toppenfin dag o bjuder på senaste Instagrambilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!