01 november, 2015

Toppenbra helg.

Vilken helg.
Har egentligen inte gjort något särskilt men vi har tagit vara på tiden.

I fredags blev jag hämtad från jobbet o vi åkte direkt till Göteborg hela familjen samt tösen kille för att spendera lite kvalitetstid på Liseberg som smyckat parken i Halloweenanda.

Det fanns pumpor precis överallt. Har aldrig sett så många pumpor.
Fågelskrämmor, lite småläskigt musik ja en massa utsmyckningar.
Det var väldigt barnvänligt så vi kunde röra oss fritt i hela parken. Enda avstängda skrämmande delen var vid Spökhotellet. Vi gick aldrig över dit.

Väl hemma delade vi på en familjepizza o den smakade underbart gott. Är annars inte så förtjust i pizza men den va god efter några timmar på Liseberg.

Lördag o dags för att tända ljus på mammas grav.
En tradition vi har är att mötas upp med min familj för att tända ljus o sen åka hem på en kaffe.

Kvällen avslutades med sista avsnittet av Johan Falk o fasen va tråkigt att vi inte har några fler att kika på.
Bästa svenska polisserie som finns o jag är nog lite kär i Johan, Seth o Frank.

Idag har vi varit inne o vilat. Full rulle både fredag o lördag så det var skönt med en innedag.
Tvättat, lagat mat o satt upp lite inramade bilder på väggen (bild kommer imon) fixat lunchmat o har nyligen målat mina naglar med fransk manikyr så nu är vi redo för en ny vecka, imon blir det skolbänken hela dagen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!