10 november, 2015

Önskelista.

Min födelsedag närmar sig o fick en fråga om vad jag önskar mig?
Har funderat ett tag o slängde ihop ett litet collage.

Jag önskar mig:

Nagellack i alla dess färger. Gärna från Depend eller Isadora

Kaffekoppar o massa annat från Ernst Kirschteiger design

Soppmugg från Sagaform

Ljusstakar i metall från H&M Home

Lunchlåda i glas med plastlock

Örhängen från Edblads, Eternity Studs 10 mm i färgen ros'e

Tavla/Bricka eller annat från Katrin Skoglund (konstnär från Borås)

Som ni ser så är det inte så dyra saker jag önskar mig. Finns något för alla plånböcker o något som alltid funkar är presentkort. Kan vara allt från blommor till hotellnatt eller varför inte va barnvakt en helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!