05 april, 2016

Då var det väck.

Då har mina 2 lediga dagar passerat efter en helg på jobbet o imon ringer väckarklockan igen.
Har hunnit göra en hel del här hemma men det är tröttsamt att leva bland kartonger. Som tur är varar det inte för evigt o just idag är det 25 dagar kvar.
När jag jobbade i helgen passade min man på att rensa i förrådet. Han tog med pallkragar från jobbet o på så vis hade vi 2 provisoriska containrar som vi fyllde med skräp.
Jag ÄLSKAR att slänga.
En slags befriande känsla. Ut med gammalt skräp som tar onödig plats.
Ikväll gjorde vi av oss med skräpet o det blev tomt o framförallt rent i carporten.
Det värsta är över o nu är det bara finlir kvar o det är jag väldigt glad över.


Tänk vad man samlar på sig under åren... skrämmande.
Lägg märke till högskåpen i bakgrunden som vi har haft krukor och lagt återvinning i.
Förutom det på bild har vi säkert slängt 15 svarta kassar med skräp samt skänkt massa.




Rent och fräscht!
Stegen tillhör alla hus som alla har tillgång till men används sällan.
Några pallar har vi sparat inför flytten då vi ska ta hjälp av palldragare.
Smidigt på så sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!