22 april, 2016

En dag i taget....

Som ni märker går det lite upp och ner med uppdateringar just nu.
Anledningen är inte bara flytten utan orken och kraften. Den finns inte riktigt nu. Kan säga att det är lite mycket just nu men det lugnar ner sig sen när vi väl flyttat för nu är det bara att andas och hålla näsan över vattenytan.
Vardagen rullar på och det är jobb varvat med flyttförberedelser som tar på krafterna samt att jag har haft ont i halsen i några dagar och huvudvärk, hoppas bara att jag inte blir sämre för det hinns inte riktigt med nu.

Vi flyttar om 7 dagar. Shit, vad tiden gått fort ändå.
Om en vecka är det dags. Flyttlasset går på eftermiddagen och jag är då ledig och får själv förbereda på förmiddagen. Blir en lång och tung dag för mig men det blir ju bra i slutändan. Får ladda med Celsius och bananer.

En dag i taget just nu och hoppas ni ändå kikar in lite då och då. Funderar på att starta en ny blogg, lite uppfräschning och känner inte att bloggnamnet passar efter flytt.
Har ni några rekommendationer?  




Fredag morgon i morgonljuset.
Älskar växterna & hur de strålar i ljuset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!