23 april, 2016

Pälsboll.

Ikväll ska vi iväg för att fira svärmor som fyller 70 år med att äta på restaurang.

Då jag vill känna mig lite fin var det dags att färga håret igen. Det var dassigt o urtvättad så lite rött igen gjorde susen.

Då gubben o Oscar var iväg o handlade efter frukost passade jag på med färgtuben. Jag fick då istället sällskap av familjens minsta vän.
Findus.

En chokladbrun liten hamster.
Han är såååå söt när han springer runt i sin lilla boll. Vart jag än gick följde han efter (passade på att packa under verkningstiden).

Tänkte först sälja honom men han får följa med oss i flytten. Våran egna lilla pälsboll.

2 kommentarer:

  1. Vi vill ju se bild på dig och ditt nyfärgade hår :)
    /Anna.

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha.. ja du, kanske slänger in en bild under kvällen :)

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!