17 april, 2016

Det närmar sig. Med stormsteg.

Nu går det fort. Väldigt fort.
Det är bara 12 dagar kvar tills vi flyttar.
En flytt som varit väldigt efterlängtad. Ska bli så himla häftigt att få flytta till helt nytt.
Kan fortfarande inte förstå att en dröm slagit in för just en dröm är var det är.
Drömmen jag har är att någon gång få flytta in i något helt nytt där INGEN bott innan och det händer ju nu.
Om 12 dagar och kan inte med ord beskriva känslan jag har. Kan bara sammanfatta det med ordet:
H Ä F T I G T !!

I torsdags åkte vi förbi huset och nu har det blivit en asfalterad gång framför samt planteringar.
Överraskade blev vi även då vi såg att det kommit gräsmatta och vi kommer få en gräsklippare för att själva sköta klippningen. Eftersom det är hyresrätt kommer vi inte plantera en massa blommor i trädgården, det blir planteringar i krukor istället och det är så mycket mer lättskött. Längtar efter att få sätta ihop en grupp med blommor men än är det ingen idé, får fint vänta lite till.







Framsidan och vår ingång är skymd men är bakom brevlådan.
Balkongen kommer vi ut på från vårat sovrum.
Älskar träpanelen på förrådet och hade varit snyggt om hela huset var klätt i trä.



Baksidan och all gräsmatta ni ser tillhör vårat hus. Det har även planterats ett träd men den är inte med på bild och vad för träd vet jag inte heller. Altanbygget är i gång och snart sitter vi där med morgonkaffet eller kvällskaffet.

1 kommentar:

  1. Kul med ett träd på gården. Hoppas det är nått ätbart.
    Tina

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!