04 augusti, 2012

...

Kvällen har kommit & jag har OS på i bakgrunden mednas jag packar låda efter låda, försöka hålla Oscar lite sällskap med lite bus, matning & blöjbyte är inte det lättaste men det går.. ibland tar jag pauser & sitter en stund framför datorn & spelar något spel på Facebook, kikar även på Instagram.

Jörgen har tagit med sig Becka & hennes vän Felicia till Liseberg, meningen var att jag & Oscar oxå skulle med men eftersom min mens krånglar så vill inte jag gå där & va nervös för att det har gått igenom, inte alltid lätt.

Ja ja.. Oscar ligger nu i sin säng & babblar. Tror inte han kommer somna än men tidigare åkte han runt i sin gå-stol & jag får verkligen se upp för det gör SKITONT när han kör på hälsenorna.. snabbt går det oxå.



Det har börjat hända lite grejer i utvecklingen, helt plötsligt kunde han sitta själv, hur gick det till??
Han tar sig från mage till halvsittande position & hjälper man till lite så sätter han sig upp, gos. Hoppas krypningen oxå kommer snart, eller inte ;)
Tänderna kommer en efter en, just nu har han 4 små tänder i underkäken.

Näe, dax att packa ännu en kartong.
Imorgon är det tvätt. Ska tvätta upp gardiner, dukar, mattor & annat som inte behöver användas i textilväg innan vi flyttar.
Bättre att ha det gjort i tid än i sista sekund :)

Hanna



2 kommentarer:

  1. Ja, nu går det fort i utvecklingen!
    helt plötsligt har 2 tänder stuckit upp här och han kan krypa framåt.. Nu får man verkligen se upp ;)

    Vad söt han är din lille pojk :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, han är söter vår lille bus :)
      Kul med framsteg & nu får ni akta er när Elias kan ta sig framåt.

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!